loading...

مرجع آموزش طراحی سایت

بازدید : 25
سه شنبه 19 دی 1402 زمان : 11:13

با اعتنا به بسط نو آن، ما او‌لین نوع آن را مشاهده کردیم. با اعتنا به اقتدار زیاد این اپلیکیشن، نرم‌افزار‌های کاربردی گرافیک سه‌آتی (3D) مبنی بر اینترنت این زمان را دارا‌هستند که در بخشی از فضا اینترنت واقع شوند و هرکسی بتواند به آن ها دسترسی پیدا نماید. درین نوشته‌ی‌علمی مقصود طراحی سایت در مشهد ما ضمن آنالیز موقعیت فعلی، ارائه بافت تاریخی میباشد و سعی ما بر این میباشد که مقاله‌ها آکادمیک را تحقیق کنیم و طریق‌ها و مسیرها را در قسمت تجاری تحلیل کنیم و از تجارب بدون واسطه خویش در استعمال از تکنولوژی اینترنت 3D به کار گیری کنیم. امید داریم که نتیجه ها نظارت ما به پژوهشگران و گسترش‌دهندگان در بعدی این قابلیت را دهد تا به ادراک جامعی از این فیلد برسند. با اعتنا به غرض این پژوهش، گرافیک 3D برای به کارگیری از داده‌های هندسی 3D (که معمولاً از روش خصوصیات کارتسین ایفا می شود) تمجید کنیم تا محاسبات خاصی را اعمال دهیم (به عنوان مثالً تغییرات هیبت، برنامه کودکان، کشف و آشنایی محل تلاقی و غیره) و تصاویر دوبعدی (2D) مطلوب را برای علامت دادن در برگه یا این که مانیتور یک کامپیوتر استاندارد ارائه دهیم. کلمه رندرنیگ، فرایند تبدیل داده‌های 3D به تصویر 2D را در کاغذ تعریف می‌نماید. تکنیک‌های رندرنیگ از لحاظ عدم وضوح، سرعت، فتورئالیسم و اپ کاربردی باهم فرق دارا‌هستند. فتورئالیسم معمولاً طبق رئالیسم صورت 3D و کیفیت سایه پر‌نور زدن صورت (از نگاه گرافیکی با نقاشی کردن هم معنی میباشد) و با اعتنا به منابع روشنایی تصویر گزینه قضاوت قرار میگیرد. تکنیک‌های غامض سایه‌اندازی مثل ردیابی اشعه و رادیوسیتی، تصاویر سه‌آجل (3D) را ارائه می دهند طوری که‌این تصاویر، علی‌رغم فرصت احتساب بالا از فتورئالیستیک بیشتری برخوردارند. با کاهش ابهام الگوریتم به‌فعالیت برده گردیده و برای ساخت‌و‌ساز تأثیر نوروروشنایی در شیت، می‌اقتدار فرصت رندرینگ را کاهش بخشید تا نرم افزار‌های کاربردی را وقتی ارائه دهد که تصویر 2D آن‌قدر سریع بروز میشود که نمی‌اقتدار آن را با دیده تشخیص بخشید. استدلال مشترک در گرافیک 3D، به کار گیری از تصویر و برنامه ای میباشد که در آن اندازه هر شیء 3D در تصویر 2D با مسافت آن از دیده ارتباط معکوسی دارااست. استعمال از تصویر دیده‌انداز، خصوصیات یکنواخت و به کار گیری زیاد از بردارهای سه‌آجل (3D) در خصوصیات دکارتی برای ارائه شیء 3D به‌این معناست که در بخش اعظمی از اپلیکیشن‌های کاربردی گرافیک 3D از ریاضی ماتریس برای بی آلایش‌خیس کردن و تسریع احتساب به کارگیری بزرگ‌ای میشود.

با اعتنا به بسط نو آن، ما او‌لین نوع آن را مشاهده کردیم. با اعتنا به اقتدار زیاد این اپلیکیشن، نرم‌افزار‌های کاربردی گرافیک سه‌آتی (3D) مبنی بر اینترنت این زمان را دارا‌هستند که در بخشی از فضا اینترنت واقع شوند و هرکسی بتواند به آن ها دسترسی پیدا نماید. درین نوشته‌ی‌علمی مقصود طراحی سایت در مشهد ما ضمن آنالیز موقعیت فعلی، ارائه بافت تاریخی میباشد و سعی ما بر این میباشد که مقاله‌ها آکادمیک را تحقیق کنیم و طریق‌ها و مسیرها را در قسمت تجاری تحلیل کنیم و از تجارب بدون واسطه خویش در استعمال از تکنولوژی اینترنت 3D به کار گیری کنیم. امید داریم که نتیجه ها نظارت ما به پژوهشگران و گسترش‌دهندگان در بعدی این قابلیت را دهد تا به ادراک جامعی از این فیلد برسند. با اعتنا به غرض این پژوهش، گرافیک 3D برای به کارگیری از داده‌های هندسی 3D (که معمولاً از روش خصوصیات کارتسین ایفا می شود) تمجید کنیم تا محاسبات خاصی را اعمال دهیم (به عنوان مثالً تغییرات هیبت، برنامه کودکان، کشف و آشنایی محل تلاقی و غیره) و تصاویر دوبعدی (2D) مطلوب را برای علامت دادن در برگه یا این که مانیتور یک کامپیوتر استاندارد ارائه دهیم. کلمه رندرنیگ، فرایند تبدیل داده‌های 3D به تصویر 2D را در کاغذ تعریف می‌نماید. تکنیک‌های رندرنیگ از لحاظ عدم وضوح، سرعت، فتورئالیسم و اپ کاربردی باهم فرق دارا‌هستند. فتورئالیسم معمولاً طبق رئالیسم صورت 3D و کیفیت سایه پر‌نور زدن صورت (از نگاه گرافیکی با نقاشی کردن هم معنی میباشد) و با اعتنا به منابع روشنایی تصویر گزینه قضاوت قرار میگیرد. تکنیک‌های غامض سایه‌اندازی مثل ردیابی اشعه و رادیوسیتی، تصاویر سه‌آجل (3D) را ارائه می دهند طوری که‌این تصاویر، علی‌رغم فرصت احتساب بالا از فتورئالیستیک بیشتری برخوردارند. با کاهش ابهام الگوریتم به‌فعالیت برده گردیده و برای ساخت‌و‌ساز تأثیر نوروروشنایی در شیت، می‌اقتدار فرصت رندرینگ را کاهش بخشید تا نرم افزار‌های کاربردی را وقتی ارائه دهد که تصویر 2D آن‌قدر سریع بروز میشود که نمی‌اقتدار آن را با دیده تشخیص بخشید. استدلال مشترک در گرافیک 3D، به کار گیری از تصویر و برنامه ای میباشد که در آن اندازه هر شیء 3D در تصویر 2D با مسافت آن از دیده ارتباط معکوسی دارااست. استعمال از تصویر دیده‌انداز، خصوصیات یکنواخت و به کار گیری زیاد از بردارهای سه‌آجل (3D) در خصوصیات دکارتی برای ارائه شیء 3D به‌این معناست که در بخش اعظمی از اپلیکیشن‌های کاربردی گرافیک 3D از ریاضی ماتریس برای بی آلایش‌خیس کردن و تسریع احتساب به کارگیری بزرگ‌ای میشود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 1035
  • بازدید کلی : 1230
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی